2011-03-30

太委屈


当她横刀夺爱的时候你忘了所有的誓言
gdy nas okradala z uczuc, zapomniales o wszystkich obietnicach
她扬起爱情胜利的旗帜你要我选择继续爱你的方式
gdy wzniosla zwycieska flage uczucia, ty chciales tylko, zebym wybrala metode kochania Cie dalej
你曾经说要保护我只给我温柔没挫折
kiedys twierdziles, ze chcesz mnie chronic i nigdy mnie nie zawiedziesz
可是现在你总是对我回避不再为我有心事而著急
ale teraz przede mna zawsze uciekasz i nic Cie nie obchodza moje zmartwienia
人说恋爱就像放风筝如果太计较就有悔恨
powiadaja, ze milosc przypomina puszczanie latawca - jak bedziesz zbyt napiety, pozalujesz
只是你们都忘了告诉我
ale zapomnieliscie mi powiedziec,
放纵的爱也会让天空划满伤痕
ze niepowstrzymywana niczym milosc tez moze przykryc niebo bliznami
太委屈
zniszczonam
连分手也是让我最后得到的消息
nawet o rozstaniu dowiedzialam sie ostatnia
不哭泣
nie placze
因为我对情对爱全都不曾亏欠你
bo przeciez nie cierpialam na deficyt milosci
太委屈
zniszczonam
还爱著你你却把别人拥在怀里
jeszcze Cie kocham, a Ty juz tulisz inna
不能再这样下去穿过爱的暴风雨
nie moge juz tak dalej, huragan milosci przeminal
宁愿清醒忍痛地放弃你也不在爱的梦中委屈自己
wole juz na trzezwo cierpiac zrezygnowac z Ciebie i nie niszczyc samej siebie w tym snie o milosci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.