2009-03-10

czarne mleko 黑牛奶

Razu pewnego u mojego ulubionego Pana-Od-Mleka-i-Od-Nalesnikow-Z-Fioletowego-Ryzu zauwazylam takie dziwadlo: czarne mleko. Kolor czarny zostal podobno osiagniety za pomoca dodania czarnego ryzu, czarnego sezamu i czarnej fasolki. Oczywiscie kupilam. I... srodze sie zawiodlam! Mleko nie jest wprawdzie snieznobiale, ale do czerni mu ho ho! jak daleko... :( Reklama dzwignia handlu, ale nie przeginajmy... Inna rzecz, ze napoj dobry - smakuje troche jak zageszczone mleko, smak sezamowy, pycha! A tu, dla porownania koloru, zwykle mleko: 我知道廣告要讓我們對什麼東西感興趣. 我就對所謂的"黑牛奶"感興趣啦. 但是一打開就很失望喔! 顏色跟一般的牛奶差不多... 不過味道真不錯, 所以有是我還是會買這個東西 :)

4 komentarze:

  1. O, świetny pomysł na smakowe mleko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ale ja je naprawde dla koloru a nie dla smaku kupilam... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też się zawiodłam, czytając tutył oczekiwałam szoku :D a tu mleko, jak to mleko, chciaż chętnie bym wypiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! A jest jeszcze czerwone, z głożyną i jagodami kolcowoju; też kolor raczej jednak białawy...

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.