2008-04-22

西里西亞 :) Slunsk

To stamtad pochodze :)
I dlatego tak mnie cieszy Slaska piosenka misjonarzy z Afryki :)
http://www.youtube.com/watch?v=kDXoSPWVrl8&feature=related
Nie bojcie sie, klip jest od razu tlumaczeniem, a jak komus za malo, to przeklad na polszczyzne znajdziecie tutaj.
西里西亞文很特別. 別的波蘭人都聽不懂. 這是為什麼大家笑: 西里西亞文跟什麼非洲語言差不多. 那首歌就是這樣的笑話 :)

1 komentarz:

  1. Anonimowy16/8/08 18:59

    不错白小台!

    我就打趣地找了”Slunsk” 在”google“,真惊奇也很高兴看你的中文博克。 我还没找到了别的西里学亚人用汉文。我认为你的中文非常非常好。
    我希望你可能写这个博克在中国,在中国的时候我不可能看blogspot 啊。我觉得这个人还不喜欢老外人写博克。
    祝福你在昆明!
    鸣銮

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.