2008-04-15

diety dzien pierwszy 節食第一天

warzywa kupione. Zupa na wodzie wlasnie sie gotuje. Dietetyczny bigos (niepodsmazona cebula, kapusta, ziola, przecier pomidorowy) takoz. Surowka zrobiona. Grejpfrut wpieprzony na obiad. Wbrew pozorom wcale nie mysle o jedzeniu.
W zasadzie to ja wcale nie mysle...
JESTEM GLODNA!!!! :P
Zartowalam ;)
Jest naprawde niezle :) Tylko rezygnacja z herbaty na rzecz tzw herbatek owocowych/ziolowych mnie troszku brzydzi :P Surowki nie sa zle. W zasadzie najbardziej mi brakuje mleka. I smazenia. I czekolady... No dobra, nie drazmy tego tematu :P

早餐: 莎拉. 午餐: 沒有肉的湯. 晚餐: 葡萄柚.
最困難的地方就是 - 跟著那個節食方式, 我不能喝茶. 只能喝薬草茶和果汁...
不能吃巧克力... >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.