2017-02-14

Radosne cukierki XIV

Pudełko całkiem zwyczajne. Za to zawartość! Poza cukierkiem podwójnego szczęścia i pseudoczekoladką Meltykiss
w środku były jeszcze miniwafelki "chrupki chrupki rekin"!
Nie oddałam ZB ani okruszka :P

Radosne cukierki
Radosne cukierki II
Radosne cukierki III
Radosne cukierki V
Radosne cukierki VI
Radosne cukierki VII
Radosne cukierki VIII
Radosne cukierki IX
Radosne cukierki X
Radosne cukierki XI
Radosne cukierki XII
Radosne cukierki XIII

PS. Dobry wpis na Walentynki prawda? Wszystkiego najlepszego!

2 komentarze:

  1. Ten piękny zwyczaj przypomina mi inny, który pokazali mi moi Śląscy Przyjaciele: chodzenie z 'kołocem' czyli odwiedzanie przez Państwa Młodych - tuż po ślubie - swoich krewnych i przynoszenie im 'kołoca' czyli po naszemu kołacza: ciasta z własnych wypieków. Place drożdżowy, przeróżne babki etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy się z tym zwyczajem nie spotkałam, a mieszkałam na Śląsku bardzo wiele lat!

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.