2012-03-31

Kijaneczki szukają mamy 小蝌蚪找媽媽

Zakochałam się, znowu... Tym razem w pięknej, starej chińskiej kreskówce o kijankach. Trwająca zaledwie kwadrans bajka opowiada o tym, jak kijanki próbują odszukać mamę i napotykają różne stworzenia wodne - kraby, żółwie, krewetki. Nie wiedząc, jak mama wygląda, z nadzieją rzucają się do każdego z tych stworzeń, a te im mówią, że nie, to nie ja, mama ma biały brzuszek, nie, to nie ja, mama ma cztery łapki, nie, to nie ja... i tak dalej. Taka sobie niby zwykła bajka, ale jest utrzymana w stylu tradycyjnych chińskich malowideł - piękna!!! No, urzekająca. I ścieżka dźwiękowa prawie jak w operze chińskiej - same tradycyjne instrumenty. Zresztą - zobaczcie sami:

4 komentarze:

  1. Myślałam, że znowu będzie o jedzeniu jakichś stworzeń żywcem LOL

    OdpowiedzUsuń
  2. :) naprawde lubie rowniez inne aspekty chinskiej kultury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny. Kiedyś to jednak ludzie bardziej się przykładali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Zupełnie nie rozumiem, dlaczego teraz takich filmów nie robią :(

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.