2010-03-17

brzydka staruszka 长的不怎么样的老女人

Od zawsze cwicze chinski za pomoca skype'a. Rok temu zalozylam sobie konto na chinskim gadu, czyli qq, zeby poznawac wiecej znajomych i zeby miec nieblokowanego przez chinska cenzure bloga. QQ sluzy mi przede wszystkim do komunikacji z MPBL, ale jesli ktos chce ze mna "poklikac", to jesli mam chwile, chetnie gawedze. Zazwyczaj rozmowy sa mile, zwlaszcza z dziewczynami. Czasami zglaszaja sie do mnie na przyklad mieszkajacy w Polsce Chinczycy i zazwyczaj mam z nimi dobry kontakt. Czasami jednak...
Kilka dni temu odezwal sie do mnie Chinczyk studiujacy na UJ. Kilka slow, pare komplementow, ze niby moje zdjecia takie ladne i ze zazdrosci MPBL, blablabla. Ja z uporem godnym lepszej sprawy mowie, ze mam faceta i zeby sobie podarowal komplementy, bo ja to co najwyzej moge robic za jego starsza siostre.
Dzis rozmowa potoczyla sie tak:
On (ni z gruchy, ni z pietruchy): czesc, tesknilas?
Ja (wkurzona, bo ile mozna mowic, ze mam faceta): nie, nie tesknilam.
On: Dlaczego tak mowisz? Ja za toba tesknilem.
Ja (poirytowana do granic mozliwosci): Odczep sie.
On: Dlaczego zachowujesz sie tak bez klasy?
Ja: Mam nadzieje, ze jesli powiem w ten sposob, to przestaniesz do mnie tak pisac.
On: Shame on you!
Ja: Po jaka cholere piszesz do obcych kobiet "tesknie za Toba"? Sadzisz, ze to pokazuje Twoja klase? Mnie to strasznie wpienia.
On: Tylko zartowalem, nie zadzieraj nosa, bo nie masz powodu.
Ja: Nie zadzieram, tylko powtarzam po tysiac razy, ze mam faceta i ze moge zaakceptowac relacje siostrzano-braterskie, ale zadne inne.
On: Przeciez mowie, ze zartowalem, a poza tym nie interesuja mnie brzydkie staruszki (popelnil blad, bo powinno byc 长得不怎么样, a nie 长的不怎么样)。
Ja: dzieki, teraz mi pokazales klase i grzecznosc Chinczykow, bede sie od Ciebie uczyc.

Tak wiec awansowalam na brzydka staruszke w opinii jakiegos, zapewne bardzo sympatycznego, chinskiego studenta UJ... Ciekawe, czym to zaowocuje, jesli chodzi o moja opinie wsrod krakowskich Chinczykow? Wiadomo juz, ze jestem suka, bo nie lubie byc wykorzystywana i ze jestem chamska, bo nie lubie byc okradana, teraz jeszcze jestem niekulturalna, niesympatyczna i nie mam klasy, bo nie mam ochoty na "tesknie za Toba" i inne takie ze strony jakiegos gowniarza ze zwichrowanym poczuciem humoru...
Kochani ludzie, piszacy do mnie za posrednictwem roznych komunikatorow: jak sie Wam nie podoba, jaka jestem i co mysle, to naprawde nie macie obowiazku do mnie pisac. To nie ja zaczynam. Spadajcie!

通過qq我認識了好幾個朋友。 通過qq我也認識了一個敵人。 一個中國留學生想跟我交朋友。 樣子非常侵略的, 叫我美女, 說他羨慕我的男友什麼的。 我的感覺不太好, 但是我有耐心, 給他解釋我不在尋找男人,如果他需要姐姐的話, 就好了。
但是他今天又從“我想你”開始我們的對話, 所以我就讓他走開。他就罵我~你沒素質,吧啦吧啦, 最后他就說“ 我对长的不怎么样的老女人没兴趣。” 在這裡他寫錯了, 應該寫“長得不怎么樣”, 算了。
這就是他喜歡的素質嗎? 這就是華人的禮貌嗎? 他一直打擾我, 無論我說什麼他都不管, 那最後他讓我真的受不了的時候他還會罵我……
唉, qq這種東西很危險。 本來好多住在克拉科夫的華人都不喜歡我~因為我老是說實話, 因為我不遭受任何摧殘, 因為我不想變成洋娃娃, 因為我不喜歡被騙。
想跟我交朋友的華人, 我想提醒你們: 你們覺得我沒有素質, 你們就不用跟我說話; 你們覺得我不懂禮貌, 你們就不用跟我交朋友。 你們不用跟我聯絡。你們也萬萬不要先打擾我, 然後我不接受你們所謂的幽默的時候就罵我。 我是波蘭人, 永遠是波蘭人, 我為了我的國際而驕傲。 你們不接受波蘭人的想法, 做法, 幽默感和素質~那從我的qq賬戶滾出去!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.