2008-11-14

efekty 結果

Gramatyka 語法 - 81.5
Chinski mowiony grupa zaawansowana 高級班口語 - 83
Chinski mowiony grupa sredniozaawansowana 中級班口語 - 87
Kultura Chin (religie Chin) 中國文化 (中國宗教) - 92
Jak widac, pogadac to sobie moge - zwlaszcza o religii (to na pewno efekt dwuletniego mieszkania z religioznawczynia :)), choc moze nie na najwyzszym poziomie. Ale rozwiazywanie testow zdecydowanie nie jest moja mocna strona. Inna rzecz, ze gdyby ktos mi pare lat temu powiedzial, ze sie bede uczyc doktryn religijnych po chinsku i zdawac w tym jezyku egzamin, w trakcie ktorego bede musiala napisac trzy wypracowania, sprawdzajace moja znajomosc fachowego slownictwa....
No.
看起來, 雖然我的語法不對, 但是我還會說明中國宗教是什麼東西 :D
***
Zakochalam sie.
Facet nazywa sie Atari Kousuke 中 孝介. Jest nawet w wikipedii, wiec mozna poczytac :P Ma uszy jak nietoperz, ale poza tym jest slodki, kochany, milutki, i jeszcze spiewa :) Jesli ktos lubi romantyczne piosenki i japonski styl zawodzenia - to jest to dobry wybor. Co smieszne, on nawet wyglada jak facet - a i tak spiewa falsecikiem... Tylko ze mnie wlasnie to bylo potrzebne. A poza tym kilka piosenek spiewa z tradycyjnym zaspiewem gardlowym, dzwiek slychac tak, jakby sie wydobywal prosto z trzewi, kiedy slucha sie tego glosno, daje katharsis...
Dlaczego akurat on? Proste - dostalam plyte. Moj Wspanialy Prywatny Tajwanczyk stanal na wysokosci zadania - dostalam i Cape No. 7, fantastyczny film tajwanski (w necie naprawde jest wystarczajaco duzo na jego temat, zebym nie musiala juz pisac...), w ktorym chlopczyk ow gra dwie z glownych rol, ale rowniez sciezke dzwiekowa tego filmu - no i CD+DVD tegoz wokalisty...
No i wlasnie tak sie zakochalam :D
I wiecie co? Bardzo milo jest dostawac prezenty. Ale mnie i tak najbardziej uradowal fakt, ze obok prezentu byl list. Nic wielkiego - stroniczka o wszystkim i niczym - ale wlasnie TO jest najwspanialszy prezent...
收到了包裹. 一個特別的人送給我一些特別的東西. "海角七號" 誰看過這部電影? 我還沒看過, 但是現在由於這位特別的朋友, 我有機會看 :) 還有機會聽聽 - 因為除了電影之外我還收到兩張光碟. 中孝介的聲音給我安慰, 這麼溫柔, 又特別...
親愛的哥哥, 謝謝你... 這些禮物我都喜歡. 不過我最喜歡的是你親手寫的信 - 這種禮物比世界上萬物重要... :*

2 komentarze:

  1. Też sie kiedyś zakochałem w Atari, ale moje uczucie miało chyba troche inne podłoże :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bylam zdecydowana fanka Commodore, ale Atari tez mialo swoje dobre strony :D Zwlaszcza olimpiada z rozklekotanym joystickiem budzila ogromne emocje. Ech, alez to byly mile czasy...

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.