2008-11-20

brak czasu 没有空

Tym razem jest to mily brak czasu.
Zwiazany z brakiem samotnosci :)
Obiady, kolacje, zakupy, spacery...
I podobno jestem piekna. I madra na dodatek. Juz nie mowiac o tym, ze jestem najwazniejsza na swiecie :D
没有空的原因這次比較好ㄚ.
不寂寞了 :)
午餐, 晚餐, 散步, 買東西...
聽說我漂亮. 又聰明. 而且聽說我是世界上最重要的人. ^.^
快樂喔...

***
wczoraj wyciagnelam na pingponga jednego z nauczycieli. Taki 24latek, urocze stworzenie, lubie go bardzo.
Gramy.
Rozkrecam sie.
Nauczyciel raz po raz powtarza "dobra pilka". W koncu, po jakiejs wyjatkowo udanej akcji, nauczyciel krzyczy: "piekna!"
Ja pytam (oczywiscie, jakzeby inaczej) "ja czy pilka?".
Nauczyciel, czerwony jak burak, w koncu wykrztusil "OBIE"... :D
昨天跟一位老師一起打乒乓球.
老師大吃一驚, 因為我打得還可以 (你們華人認為白種人什麼都不會做ㄚ :P). 一次有一次對我說 "好球". 終於, 因為有真的非常好的球, 他說了: "漂亮!".
我馬上就問他: "我還是球?".
可憐的老師, 臉紅了, 什麼都說不出來, 過一段時間他才說 "都漂亮" :D
我喜歡讓中國小伙子覺得不好意思. 那時候他們的樣子真的可愛極了...

2 komentarze:

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.