2007-08-29

楊宗緯 Aska Yang

Kumpela pomogla mi odkryc tego wokaliste. Laureat tajwanskiego "Idola". Czlowiek tak na niego patrzy i nie wie, o co chodzi z tymi zachwytami, a potem gosciu otwiera paszcze i nagle sie okazuje, ze spiewa klasyke chinskiej piosenki ze trzy razy lepiej niz oryginalni wykonawcy... Moze przesadzam, ale mnie zaskoczyl po prostu. No i jestem fanka :) Zwlaszcza, ze wspolczesne kawalki tez mu dobrze ida :D

Posluchajcie:


Albo jego wersja piosenki mojej ulubionej 孫燕姿:

http://www.youtube.com/watch?v=n3-ZMNOeL6M

Bawcie sie dobrze :)

今天朋友給我介紹他 :D 好, 不騙你們; 朋友給我聽他唱的歌. 好棒喔!! 他很會場老歌, 他的聲音很好, 我....我.....我.....我想認識他 :D
今晚我一直看他在youtube的音樂短電影 (不知道怎麼說...). 真很好!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.