2007-08-31

2004年3月22號的我








漂亮嘛? :D
我也覺得很漂亮. 拍照片的男生那時候還是愛我的. 愛情加美麗. 愛我的人不能認為我不漂亮. 他的照相機也就不會認為我不漂亮了 ^.^ 那時候我也喜歡他... 不過他不是我的男友.
以後我發現他同時會愛很多女人. 比如說: 他會愛我的室友.
幾個月以後我第一次去過台灣. 台灣對破心是很好的藥: 臺灣男生世界上最可愛 :D 而且, 他們很喜歡白色的皮膚, 大大的眼睛, 等等...

我平常說 我開始學中文是因為這個語言很好聽. 可能我認為中文很好聽是因為很多人對我說甜蜜的話... :D
愛上了臺灣
愛上了中文
愛上了中文情話 :D
哪一種愛情最重要?? 我也不知道...
我先愛上了台灣, 再開始學我到底愛什麼...
現在我大概知道...臺灣吃的, 喝的, 山海河沙灘城市, 但是最重要就是 臺灣人對陌生人的表現. 在那裡我找到了朋友們. 在那裡馬路上的陌生人會幫我. "波蘭? 是不是蕭邦的祖國?" 每一個人一聽我是哪國人就這樣說...
愛臺灣喔...
Te zdjecia byly cykane trzy i pol roku temu. Osobiscie uwazam, ze jestem na nich sliczna :)
To wszystko bylo jeszcze przed Tajwanem. Przed tym, jak odkrylam, ze naprawde mam swoje miejsce na ziemi.
Teraz zaskakuja mnie te zdjecia, to bylo inne zycie, inna ja, inne rzeczy byly dla mnie wazne, a na dodatek bylam myszunia schowana w cieniu ludzi, ktorzy mogli mna swobodnie pomiatac. Nigdy wiecej! Ale tego, jak wiele jestem warta tylko dlatego, ze zyje, dowiedzialam sie dopiero na Tajwanie... I chocby dlatego bede go kochac do konca mych dni. Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.