2007-07-12

終極警探4.0 Szklana pulapka 4.0

Zaczac musze od tego, ze kocham Bruce'a. Za wszystko. Seksowny usmiech i takaz lysinka, piekny glos, filuterne spojrzenie, jest boski! Kochalam go na wariackich papierach, na randce w ciemno, w szklanych pulapkach, kochalam nawet I kto to mowi za jego glos. Jestem zboczencem? Trudno! Wisi mi jego brak aktorstwa. Brzuszek. Zmarszczki i blizny tez mi wisza. Sila milosci jest porazajaca :D
A tak na serio - lubie facetow z poczuciem humoru na swoj temat. Mial filmy kiepskie, ale mial tez takie, w ktorych caly swoj wizerunek macho ocalajacego swiat szedl sie ... no.
Do kina poszlam, bo lubie szklane pulapki. Gdyby zrobili maraton w Kijowie, poszlabym na cztery, i naprawde byloby mi obojetne, ze znam fabule i final. W zasadzie final znamy, zanim pojdziemy do kina, prawda? Dobry musi zwyciezyc. Jest przeciez nowojorskim gliniarzem.
Tym razem tez znalam final - i co z tego? I tak sie smialam jak wariatka, gdy Willis rozwalil autem helikopter. I tak mi radosc sprawilo, gdy jego corka wypowiada znamienna kwestie: spraw sobie wiekszy komplet jaj, przyda ci sie. A ten niesmialy informatyk, ktory jest celem drwiny odpowiada: znam ten ton, ale jakos nie pasuje do kogos z wlosami... Inna rzecz, ze wole piecdziesiecioletniego, przepoconego Bruce'a niz tego komputerowego mydlka, ktory dopiero w ostatnich minutach filmu nauczyl sie strzelac :P
Film byl nierowny, troche zbyt patetyczny, ale efekty dobre, fajny czarny charakter (zlosliwy i ironiczny, podobalo mi sie), pierwsze pol godziny raczej nudne, ale potem to juz swietne kino akcji :) Polecam, nie tylko fanom Willisa!

我先要告訴你們一件事: 我愛布鲁斯·威利斯. 從小時. 我七歲就看過"終極警探", 就愛上McClane, 這個英雄. 我喜歡他的很多電影. 我覺得他很帥. 他的眼睛, 他的嘴巴, 都很 sexy. 現在他已經沒有頭髮了, 但是還是很帥, 很有意思. 可能他不是好演員, 我不管! 我只喜歡看他...
所以你們不要問我這部電影好不好看. 我去過電影院為了布鲁斯·威利斯!!
我玩得很好 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.